Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.NL
Wed Apr 28 18:27:29 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Wednesday 28-4-2004 12:41, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Jammer voor de boekverbranders: de drie delen van 'De weg van de Moslim'
>zijn gewoon via Internet in het Nederlands te bestellen.

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn ze ook gewoon te koop op de
oosterse markt in Beverwijk.
Er liggen daar stapels, tientallen titels over het Islamitische geloof.
En allemaal in het Nederlands.
Dat vond ik, toen ik het zag, toch een pluspuntje, dat het in het
Nederlands is.
Wanneer mogen we het meemaken dat er ook in het Nederlands op de kansel
wordt gepreekt.
En wanneer mogen we het meemaken dat er wordt gebeden voor ons staatshoofd,
inplaats van voor een staatshoofd van een vreemde mogendheid?

Glenn Mellonius
Haarlem.