Balkenende oorlogmisdadiger - Land #3 weigert verder te moorden

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Apr 22 03:28:18 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Ik geloof niet dat Nederland nu bezig is met oorlogmisdrijven tegen Irak.
Daar is vrij veel jurisprudentie over, maar een begrip als oorlogmisdrijf
moet je niet te ijdel gebruiken.

Blijft voor mij de vraag of de Spanjaarden, zo geroemd om hun trots en hun
kloten, tot en met het eerste het beste restaurant in finisterre toe, zich
niet nu laten ontmaskeren als ongelofelijke lafaards, zoals we die ook in
onze 80-jarige oorlog hebben leren kennen.

Wij zijn er beter van geworden, de Irakezen (whoever that may be) ook?

Groet,

Tjerk