[Kut-racisme]

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Apr 15 23:30:54 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Ik vind je opstelling gewoon ondoordacht: je mag van kinderen niet
verwachten dat ze hun ouders aangeven. Dat komt neer op een extra belasting.

En verder ga je van een culturalistisch standpunt uit: zo van, het hoort nu
eenmaal bij hun cultuur. Dat duidt op een statisch wereldbeeld en een
elitistische houding. Dat is het begin van het erge dat je mij toedicht.

hv,u
-------