Gemeente Amsterdam knoeit met waarde huis: Gemeentelijk Kadaster

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Apr 13 02:34:07 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> [...]
> erg toe doet... Verder zelfde verhaal: een enorme bende leugens
> van de kant van de gemeente.
>
> De zaak duurde in haar geval twee jaar ! Uiteindelijk verloor ze
> (!) omdat de huurders geen taxateur wilde betalen. Gelukkig heb
> ik reeds een goed onderbouwd taxatie-voorstel bij de stukken ge-
> voegd. Deze mensen formuleerden geen eigen taxatie-voorstel en
> dat heeft ze uiteindelijk opgebroken. Mogelijk is dat de taktiek
> van de Gemeente ? Mensen zich blind laten staren op steeds andere
> en steeds meer leugens zodat ze aan de zaak zelf niet toekomen ?

Nou, reken er maar op dat ze nog een aantal 'verrassingen'
voor je in petto zullen hebben, dan.

Het belangrijkste is wel dat jij de rechter zult moeten zien
te overtuigen van jouw gelijk. Hopelijk gaat die mee in het
weerleggen van hun verhaal.

> Ik zou kunnen rondkijken naar iemand die beroepsmatig dit soort
> klussen doet, natuurlijk...

Is niet noodzakelijkerwijs de beste keuze, zoals toevallig
je maat komt aantonen. Even niet goed bij de les en je
verliest je zaak.

Henk Elegeert