Integratienota

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Apr 7 00:17:52 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het Rotterdamse gedoe is niet verder gekomen dan een experiment dat elders
niet eens is gevolgd. Kortom. je proteegee Kohnstamm is destijds volledig
mislukt. Dat D66 opnieuw met een aftreksel van die kansenzones komt, is
schandelijk! Verder zijn de constructies in ZO-Azie wezenlijk anders en je
vergeet tevens de neergang van de Five Tigers. Hier ging het om hele
regio's en niet om wijken in betrekkelijk kleine steden (mondiaal gezien).

hv,u
--------