Paul Bernard Cliteur

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Tue Apr 6 21:39:43 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Sorry Fritz,

Een beetje kritischer graag. Een column is _geen_ nieuwsrubriek, maar pure
opinie, waar je het wel of niet mee eens kunt zijn. En daar ging het in dit
geval heel nadrukkelijk om. Stel: jij geeft je mening op deze lijst, en
maakt daarbij gebruik van iets dat naar mijn idee een feitelijke onjuistheid
is. Vraag ik je dan het te rectificeren?

Ik krijg vaak de indruk dat een groeiende groep vindt dat hetgeen in de
media verschijnt altijd op feiten gebaseerd zou moeten zijn. Da;s naar mijn
idee niet het geval. Een _opinieblad_ is precies dat. Iets waarmee ik het
eens kan zijn of niet. Het heeft hoop ik altijd de intentie me aan het
denken te zetten.

En dat heeft het in dit geval gedaan.....

Plusje voor VN dus......., lijkt me

Martin