Paul Bernard Cliteur

Tue Apr 6 20:49:38 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik had je het verband met de bejegingen door Wallage, Cohen, onze eigen
Borst e.a. van Cliteur en aderen met andere dan de oud-linkse meningen at
uitgelegd en hoe dreigend dat werkte en werkt... Cliteur en Hirsi Ali e.a.
allochtone feministen e.a. vluchtelingen hebben zelf al verklaard van de
reële dreigingen vanuit links en sommige islamitische bewegingen, i.c.m. dat
op de man en vrouw spelen, iemand voor gevaarlijk a la WO II uitmaken of van
deportaties beschuldigen zoals Pronk deed, leidt bij sommigen tot de zoals
door Els Borst letterlijk geuitte gedachte dat vrije denkers echt
levensgevaarlijk zijn... En tot daden...
Waarom blijf je steeds dezelfde vragen stellen? Zeg gewoon dat je het leuk
vind mensen met andere meningen als je geen tegenargumenten hebt voor
(levens)gevaarlijk uit te maken. Of doe dat dan ook eens omgekeerd naar
degenen die door de linkse kerk beschermd worden, wees consequent in je
benadering...
Ik vraag om discussie en argumenten en accpeteer niet dat wie dan ook alleen
op opvattingen met argumenten cerdedigd voor (levens)gevaarlijk wordne
uitgemaakt met alle mogelijke gevolgen vandien, niet door de Pufda-regeneten
en hun D66- en GL-vrienden, door iemand...
Want dat draagt bij aan het einde van het debat en het einde van de vrije
meningsuiting en het opnieuw op slot gooien van de mogelijkheid problemen te
bespreken en op te lossen...

Fritz