Kut-racisme

Olav Lavell olavell at XS4ALL.NL
Tue Apr 6 09:44:19 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op ma 05-04-2004, om 21:49 schreef Henk Vreekamp:

> Beste Olvav,
>
> Je hebt het letterlijk geschreven in je mail - en dat is onthullend over je
> denkwijze.

Beste Henk, *wat* zou ik letterlijk hebben geschreven?

> Je bent wetenschappelijk gezien een essentialist

Integendeel.

Maar de discussie gaat hier niet over wat ik wel of niet ben, maar over
het onderwerp vrouwenbesnijdenis. Het gaat erom of we dat willen
begrijpen, evt. vanuit verschillende invalshoeken.

> en politiek nog veel erger. Het vermoeden bestaat bij mij dat je
> exemplarisch bent voor het elitair racisme bij GL. Echt walgelijk.

Tuurlijk, Henk, als dat je oplucht. Schelden doet geen pijn. Het zegt me
wel iets over je dat je de discussie niet gewoon aangaat. En nee, ik ben
nog helemaal niet zover om te denken dat dat exemplarisch is voor D66.

--
Met vriendelijke groet,
Olav.