Paul Bernard Cliteur (was: Aanslag op Van Aartsen: Toch een grap ?)

Olav Lavell olavell at XS4ALL.NL
Mon Apr 5 16:09:33 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op ma 05-04-2004, om 15:38 schreef Fritz van Rikxoort:

> Gaan we weer de Pufda en de Vara en consorten (Els Borst, Thom de
> Graaf, Roger van Boxtel, Hans Dijkstal) helpen met demoniseren en
> monddood maken van verlichtte geesten en waarachtige libertijnen in de
> traditie van Spinoza (verbannen notabene uit Amsterdam) als Paul
> Cliteur... Gatsie...

Gaan we weer. Natuurlijk krijgt de PvdA weer de schuld en gaan we vooral
niet kijken naar de smakeloze tirades die "held" Cliteur jaren achtereen
heeft gehouden.

Typisch een kwestie van kaatst-bal-verwachten, hoor.

Er wordt overigens niemand monddood gemaakt, maar hij krabbelt terug.
Dat is nog heel wat anders.

Ook leuk is deze, brief van Jan M. aan Paul C. en reactie van
laatstgenoemde, en dan ook de reacties van het publiek:

<http://www.janmarijnissen.nl/weblog/index.php?p=237>

> Lees HP De Tijd

Nee, dank u, mijn vriendin wil niet hebben dat ik vieze boekjes lees.

--
Met vriendelijke groet,
Olav.