Kut-racisme

Olav Lavell olavell at XS4ALL.NL
Mon Apr 5 13:15:37 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op ma 05-04-2004, om 12:40 schreef Henk Elegeert:

> Wat doe je met ouders die 'betrapt' worden?

Die gaan natuurlijk in het gevang. Er moet immers zwaarder gestraft
worden? Dat zal ze leren, die achterlijke Somaliers.

> Wat zijn de gevolgen voor het kind?

Die gaat in een kindertehuis, waar we (natuurlijk "met veel liefde en
aandacht" zoals alleen wij die kunnen geven) haar eens goed zullen
inpeperen hoe misdadig haar ouders geweest zijn jegens haar.

Zodoende zal ze uiteindelijk wel weer een normaal en productief leven
kunnen leiden, toch?

> Wat de gevolgen voor de ouders in relatie tot het kind,

Irrelevant. Zulke ouders wens je niemand toe.

> en of de samenleving?

De "samenleving" kan weer rustig slapen, er wordt immers weer eens
daadkrachtig opgetreden tegen verfoeilijke misstanden.

 :(

> Zonder daarbij de indruk te willen wekken compleet te zijn.

Die indruk heb ik inderdaad niet willen wekken. We lijken elkaar echter
wel aan te vullen wat dat betreft.

Kennen wij elkaar soms ergens van? :P

--
Met vriendelijke groet,