Aanslag op Van Aartsen: Toch een grap ?

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Apr 2 13:51:29 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Het is kennelijk een dame, toen nog woonachtig bij Kees in Delftshaven, die
onvrede heeft met de huidige samenleving en haar bestuur, het kaf niet meer
van het koren kan scheiden en haar onvrede dan maar met fysiek geweld wil
uiten op politici. Ik blijf  dat benauwend vinden. De verwijzingen op google
(hoe wist je dat ze Frederiek de Jongh heette, gisteravond bij NOVA was het
nog Frederik de J.) geven aan, dat ze af en toe wat merkwaardige emailtjes
verstuurde, kennelijk ook naar Freek de Jonge. Maar Marc, laten we eerlijk
zijn, als we een paar van jou emailtjes onder elkaar zetten, is de politie
ook zo de volgemnde mogelijke dader op het spoor:-)

Groet,

Tjerk