Marktisme-terreur

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Apr 2 11:45:12 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Ik ben het helemaal met je eens, zeker wat de telefoonterreur betreft. Ik
werk deze week een paar dagen thuis (tentamens en scripties nakijken) en ben
zeker 6 maal gebeld, een keer door een aardige Mevrouw van de E.O. (bent u
de W.T. Jouwstra, ja, dat ben ik) en op haar vraag of ik naar EO programmas
keek, kon ik antwoorden met neen nooit en goedenmiddag en zelfs twee keer
door een agressief type, die mij 15% koting op mijn energierekening bij
Eneco wil aansmeren en maar niet kan begrijpen dat ik daar niet in
geinteresseerd ben en dat ik telefonisch niet met wildvreemden zaken mag
doen en dat ze me maar een brochure moet opsturen (die ze niet heeft).

Er moet weer zo'n telefonische sticker komen van Neen geen reclame. Kan D66
hier niet het voortouw innemen; wellicht een issue in het kader van de
Europeseverkiezingen?

Groet,

Tjerk