i don't care, but since you do,..............

ro-esp ro-esp at DDS.NL
Tue Sep 30 21:33:29 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je Tue, 30 Sep 2003 14:53:14 +0200, blood simple sendis:

> Ik verberg  mij niet achter moeilijke woorden, om mijn punt duidelijk te
> maken,...

> als ik in duidelijk nederlands...

Was het dat maar ! Ik kan er de laatste dagen af en toe,echt niks van
maken. Ik snap best dat dat geraaskal genoemd wordt

> En geraaskal, wat is geraaskal.... ik bedoel, ik weet niet of je die quote's
> van George Bush hebt gelezen, die Marc hier naartoe mailde, maar als ik dat
> lees, dan is geraaskal gewoon wat de wereld van vandaag regeert.

en dus voel jij je genoodzaakt om je tot dat nivo te verlagen ?

                                  groetjes, Ronaldo

-- http://www.esperanto.net
-- Arachne V1.69, NON-COMMERCIAL copy, http://arachne.cz/