i don't care, but since you do,..............

blood simple j.hoek20 at CHELLO.NL
Tue Sep 30 14:53:14 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad Henk,

Ik verberg  mij niet achter moeilijke woorden, om mijn punt duidelijk te
maken, want het duurt me te lang om ze allemaal in het woordenboek op te
zoeken. En wat die spreekwoordelijke bal betreft, laat ik nu een goed keeper
zijn....

Dus als ik  in foutief amerikaans uitgescholden wordt, en daarna nog in het
engels een simpele twat genoemd wordt, dan ben ik een proleet, als ik in
duidelijk nederlands, op het zelfde niveau,  duidelijk maak, dat als je toch
gaat schelden, dat je dan in ieder geval de moeite neemt, om het correct te
spellen, dan hoef ik het ook niet te verbeteren.

En geraaskal, wat is geraaskal.... ik bedoel, ik weet niet of je die quote's
van George Bush hebt gelezen, die Marc hier naartoe mailde, maar als ik dat
lees, dan is geraaskal gewoon wat de wereld van vandaag regeert.

En als je dan hoort, hoe die Aart en zijn zooi, met mooie woorden
"larderen", hoe ze de minima naaien, dan spreek ik liever duidelijk
Nederlands, met het risico dat "de elite" me komt vertellen, dat ze beter
met de Dikke van Dale bekend zijn als ik.

En je laagje zgn. beschaving, waarmee je al dan niet denkt iemand mee
terecht te wijzen, doet menigeen misschien  de term 'koude kak' te binnen
schieten, vooral omdat het er zo duidelijk afstraalt...

Dus, ter kennisgeving aangenomen,

de mazzel...kouwe...

K-Proleet