Spammers Now Need Permission in Britain

ro-esp ro-esp at DDS.NL
Sat Sep 20 00:38:04 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je Fri, 19 Sep 2003 20:38:19 +0200, Tjerk Jouwstra sendis:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ik ben al heel blij met het SPAMfilter van mijn provider, planet.nl

die van DDS werkt vlg mij ook heel goed. Zijn er nog echte providers die
geen spamfilter bieden ?

Wat trouwens niet werkt is het systeem dat door ik geloof AOL (het was
iig de grootste van de portugeestalige wereld) word (werd ?) gebruikt:
bij binnenkomende mail de afzender verzoeken een
webstek te bezoeken om te bevestigen dat het geen spam is..

>  Ik had vanavond  geen spammail en vanochtend 3, die
> ik alle heb afgezegd, maar dat helpt volgens mij ook voor geen meter.

daar mag je van uit gaan (dat het niet helpt)
                                             groetjes, Ronaldo

-- http://www.esperanto.net
-- Arachne V1.69, NON-COMMERCIAL copy, http://arachne.cz/