Raad van State achter EU-referendum

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Sep 5 09:12:02 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Herman,

Bedankt voor je uitleg, de terugvaloptie had ik over het hoofd gezien. Als
ik het goed heb, hebben de nieuwe lidstaten voor een groot deel -al dan niet
na een referendum- al voorgestemd, zodat het op de 15 bestaande landen
aankomt. Ik maak me sterk, dat afhankelijk van de ontwikkleingen in de
economie het komend jaar, er toch een aantal landen neen, non, nein, njet,
no zullen stemmen, zodat er nog enige jaren van onzekerheid over de nieuwe
europese structuur zal blijven bestaan. Maar we zullen door de zure appel
heen moeten bijten.

Groet,

Tjerk