Dat komt ervan: gebrek aan visie

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Mon Oct 27 22:16:02 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bart,

Dan heb ik je verkeerd begrepen, als je wilt ingaan op het carpoolen welke
maatregel stel je voor om dit te bewerkstelligen.

Fiscale maatregelen in plaats van de lease-auto? dat lijkt mij wel iets.

Nederland heeft al vele pogingen gewaagd ,maar tot nu toe is carpoolen in
Nederland mislukt.

Groeten Kees van Loon

 http://www.wanadoo.nl/