burgemeester

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Mon Oct 27 08:02:49 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste John,

Dan verwacht ik dat de burgemeester zijn eigen wethouders kiest goede
bestuurders zonder naar de partij kijken, die een meerderheid in de raad
krijgt. Laat de bevolking kiezen en niet oneigenlijke coalities, die net de
meerderheid hebben en ondertussen nog gaan verliezen ook (zie Rotterdam).

Groeten Kees van Loon

 http://www.wanadoo.nl/