Balkenende wijst verantwoordelijkheid voor eigen handelen opnieuw af

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Oct 23 09:49:42 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 04:56 23/10/2003 +0200, Henk Elegeert wrote:

>Maar er was toch ook geen aanleiding tot, Hein?

Aanleiding genoeg: de koningin wilde Mabel beschermen, aangezien Mabel een grote steun voor haar was tijdens het afscheid van Claus. Dus Mabel moest wat uit de wind gehouden worden. Terwijl Kok en balkenende, én de "diensten" allang wisten van Bruinsma. Conclusie: het Bruinsma verhaal in joint effort,   bagatelliseren. Een uitgekiende PR-actie.

Maar laten we inderdaad zien vandaag hoe het zit, want al dat speculeren is zinloos tijdverdrijf...