Aimabel

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Oct 23 00:42:17 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Die Friso schijnt een redelijk begaafde boy te zijn doch homo. En dat
laatste wordt hem door zijn conservatieve omgeving niet vergeven. De
combinatie van de "foute" zoon en het gangstermeisje zal leiden tot
ontbinding van de verloving. Zo voorspelt ook het roddelblad Prive.  Geloof
ik in roddel? Nee, evennmin als in koningshuizen.

Het enige leuke aan de Mabel-affaire is dat opnieuw blijkt dat de geheime
dienst in wezen een anonieme dienst ten faveure van bestaande verhoudingen
is. Afgelopen zaterdag vertelde een voormalig Engels ambassadeur in de
Volkskrant hetzelfde.

Henk Vreekamp, Utrecht