UPC drama next episode

fert 6565 fert6565 at HOTMAIL.COM
Wed Oct 22 21:55:33 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

beste mensen,

vandaag in de brievenbus ontvangen van een club die zich "intrum justitia" noemt:

inzake: UPC nederland

Onze ref.   : TF/6..............

Geachte mevrouw/heer,

In bovengenoemde zaak hebben wij tot op heden geen betaling van het verschuldigde ad e 575,62 van u ontvangen

Onze cliënt neemt met deze gang van zaken uiteraard geen genoegen en heeft ons derhalve verzocht om
de dagvaarding uit te laten brengen , welke u dan ook op korte termijn tegemoet kunt zien.

Reeds eerder stelden zij u in kennis van het feit dat de hieruit voortvloeiende kosten eveneens aan u in rekening worden gebracht.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd , verblijven wij

Hoogachtend,

Intrum Justitia.

Er is natuurlijk nooit een rekening ontvangen voor dit bedrag of iets lager , hetzij op gewone wijze aan mij verstuurd hetzij aangetekend aan mij verstuurd.
Ook zijn er geen diensten geleverd die een dergelijke rekening zouden rechtvaardigen.

Daarom aan directie UPC:

Met dit soort onbeschoft gedrag neem ik natuurlijk geen genoegen heren sukkels van UPC.
ik denk dat ik maar eens smartegeld ga eisen wegens uitzonderlijk hoge door UPC veroorzaakte onterechte psychische stress, welke heeft uitgemond in een scala van lichamelijke en psychische klachten. Daarbij eis ik onmiddelijke stopzetting van iedere handeling die tot doel heeft om mij of mijn dierbaren over
welke onderwerp dan ook te contacteren zodat klachten niet nog meer zullen verergeren.
Het is basta ! UPC

hoogachtend , louis de wit