[Bevroren hersens?]

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Oct 20 07:05:40 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bert,

Twee punten:

Je hoeft niet dom te reageren als iemand anders dom reageert
(vakbondenkwestie).

Terzake dat centraal akkoord verwacht ik van D66 kritische opmerkingen en
een ferm standpunt omdat een hoofdpunt van D66 ernstig wordt geschaad
(kenniseconomie). Totnutoe mocht ik niks vernemen anders dan je
slotopmerking uitgelokt door mijn bericht. Dus tot hoors en lezens in de
massamedia!

Henk Vreekamp, Utrecht