10.000 euro weddenschap:CORRECTIE

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Oct 14 17:09:08 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 16:49 14/10/2003 +0200, Ellen Vunderink wrote:

>Ik meng mij niet meer in MeetMuijz. En wens jullie verder veel plezier.

Ellen, het is heel simpel. Erik vd M beschuldigt me al jaren van allerlei zaken die eigenlijk alleen door een rechterlijk oordeel zijn vast te stellen. Dat rechterlijk oordeel ontloopt hij. Nu beschuldigt hij me van een *feitelijk* handelen dat ik niet heb verricht, en ik bewijs met die weddenschap dat hij de lijst opzettelijk verkeerd inlicht en mij publiekelijk wenst te beschadigen met onwaarheden. Dat zwart maken is beleid, dat heb ik vernomen van zijn maat de Heer Hagens. Die zegt (ik mag niet citeren uit -bedreigende, ja heus-  emails) dat hij en Erik net zo lang doorgaan met mij publiekelijk zwart maken totdat ik excuses aanbied (voor dingen die in hun hoofd, en nergens anders zijn gebeurd).
Deze lijst is hun instrument, maar ze hebben ook de gehele partijleiding tegen me trachten in te nemen met emails.

Deze weddenschap is nodig om een eind te maken aan hun "Defamierungssysteem" op deze lijst en erbuiten, want feiten zijn feiten.

Het is jammer dat deze lijst deze zaak heeft getolereerd, maar dat zal wel aan het "liberale" liggen van de oprichters.