Aimabel: Servische spionne ?

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Mon Oct 13 16:20:49 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

The plot (kennelijk) thickens.
Heeft Margerita, die in het TV interview Tante Trix vanaf de trap een
veelbetekenende blik toewierp, hier iets mee van doen... Mocht DAT zo zijn
DAN heeft Tante Trix zich deerlijk vergist in de Roy en zijn Eega
Wanneer, denkt ons geacht panel, kan Tante TRix weer met goed fatsoen in de
publieke arena verschijnen/optreden?
Tijd voor Ollie B. Bommel, en zijn kleine koene helper Tom Poes..

>From: muijz at dds.nl (Erik van den Muijzenberg)
>To: "D66" <d66 at nic.surfnet.nl>
>Subject: Re: Aimabel: Servische spionne ?
>Date: Mon, 13 Oct 2003 14:10:35 +0200
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Nee, het was andersom.
>Sacirbey bepleitte in Brussel en Den Haag de territoriale
>integriteit van Bosnië, en Wisse Smit speelde hierbij
>volgens de Volkskrant van 4 oktober 2003 een belangrijke
>rol.
>Sacirbey en Wisse Smit waren buiten het politieke circuit
>de enigen die invloed op het Neerlandse beleid uitoefenden,
> [...]

Add photos to your e-mail with MSN 8. Get 2 months FREE*.
http://join.msn.com/?page=features/featuredemail