Friso en Mabel, cri de coeur

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sat Oct 11 00:10:17 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Balkenende heeft wel degelijk de minister van BZK (Waar is BiZa gebleven)
geschoffeerd, Remkes verdween vanmiddag zonder nader commentaar met
dienstauto naar Groningen stad en mij zou het niet verbazen, dat hij na een
zware Van Nelle en en biertje en jonkie in zijn stamcafé, toch zijn VVD wil
inseinen. Zo'n little sixteen plus BTW kan dan toch nog tot een breuk
leiden, want van al te veel vertrouwen tussen Balkenende en Remkes is er
vooralsnog geen sprake.

Groet,

Tjerk