[PVDA en Gekozen Burgemeester]

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Oct 10 06:29:53 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Precies, Lenny, een vuig partijpolitiek spelletje. Waar die 'vernieuwende
>jonge leden' in de PvdA zich gewoon voor lenen. Wat is het toch een
K-partij.
>Overigens mag ik hopen dat ze bij zinnen worden gebracht door hun
achterban.
>Tenzij de PvdA-leden al net zo cynisch en machtswellustig zijn als die
?fractie...
>Groeten,
>Bert.

Als het al zo wat je hiet beweert, dat ik kan ik niet beoordelen, is het wel
een heel erg voorbeeld van de pot en de ketel.
Als er al een partij is die heeft laten zien machtswellustig te zijn dan is
het de VVD en D66.
Verder vindt ik het heel treffend het niveau weergeven van een fractielid
van D66 door met 'K-partij' over collega kamerleden te spreken. Zijn dat
frustraties Bert of is dat echt je normale niveau? Over cynisme gesproken
zeg, Bakellende is er niks bij en dat zit in ons landsbestuur.
Als er morgen verkiezingen zouden zijn en de PvdA zou als de grootste uit de
bus komen sta jij en de rest daar van D66 weer als eerste te dringen om
afspraken te maken om toch maar vooral te proberen weer in de regering te
komen en draaien alle principes weer om. Want ja, tegen elke prijs moet het
kroonjuweel er toch door he? Om van te kotsen, om het maar op jouw niveau te
zeggen.