[PVDA en Gekozen Burgemeester]

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Fri Oct 10 01:57:54 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou,

Laten we maar gewoon hopen dat de CDA niet moeilijk gaat doen. Anders
bewijst het wederom ons bestaan: de onbetrouwbaarheid en misbruik maken  van
de macht van het CDA.
Ik heb vanavond namelijk zitten eten met een CDA vriend van me, en hij
vertelde dat er ontzettend veel druk op dit moment wordt uitgeoefend om de
plannen van de Graaff zo min mogelijk te maken.

Laten we dus hopen dat de CDA fractie zich gewoon netjes aan het
coalitieakkoord houd! En de plannen van de de Graaff gewoon volgt!

Jasper