Hoe werkt dat

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Thu Oct 9 18:21:03 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>het najaarsoverleg moet nog beginnen. De Waal laat zijn eigen belang
>prevaleren boven die van het met het openbaar vervoer reizende burger.
>
>Groet,
>
>Tjerk Jouwstra

Sorry Tjerk dat laatste zie je geloof ik vout. De Waal rijdt in een
chauffeur bestuurde auto van het (neem ik aan) FNV. Dus is het onjuist te
stellen dat hij zijn eigenbelang laat prevaleren {:o) voor wat betreft het
openbaar vervoer. Hij maakt er geeneens gebruik van...
lenny

STOP MORE SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*