Abortus

ro-esp ro-esp at DDS.NL
Wed Oct 8 22:51:23 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je Sat, 4 Oct 2003 11:20:58 +0200, martijn at mbfys.kun.nl sendis:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk:

volgens mij hebben we het over AFbreken, maar dat terzijde

> Omdat ik denk dat er nogal een verschil zit tussen het afbreken van leven
> dat op dat moment niet levensvatbaar is en leven dat wel levensvatbaar is.

Je wilt het "recht op abortus" begrenzen tot daar waar we het beestje met
hangen en wurgen en de nieuwste technologie in leven kunnen houden ?
Ik vind dat je het dan van de verkeerde kant benadert. Het echte
probleem lijkt mij dat mensen die geen kind willen daar te laat
achterkomen, en (daardoor) niet eerder in de rit actie ondernemen.
[ en ongetwijfeld zijn er nog andere achtergronden]

                               groetjes, Ronaldo

-- http://www.esperanto.net
-- Arachne V1.69, NON-COMMERCIAL copy, http://arachne.cz/