Hoe werkt dat

Herman Beun herman.beun at SKYNET.BE
Thu Oct 9 09:37:36 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp schreef:

> Kortom, Bert Bakker raaskalt - het debat laat zich niet
> reguleren.

Niemand heeft het toch over reguleren, maar over "zouden moeten"? Ik ben
het op dit punt zeker met Bert eens: De bonden hebben een conflict met
het kabinet, maar om hun argument kracht bij te zetten voeren ze acties
waar niet het kabinet maar onschuldigen (de reizigers en de NS) de dupe
van worden. Terecht dat de NS dan een claim indient, dat had ik ook
gedaan.

En ga nu niet je buurmans auto bekrassen of zo om te benadrukken dat je
het met me oneens bent... ;-)

/Herman (die tegen de oorlog in Irak ook gewoon op zijn vrije zaterdag
gedemonstreerd heeft)

Herman Beun       kandidaat lijsttrekker Europees Parlement
Herman.Beun at tiscali.be              http://www.2voorD66.nl/
  ****     2 voor D66 in het Europees Parlement     ****