Hoe werkt dat

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Oct 8 23:36:06 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Frans Vermeer,

Ik snap je vraag niet, althans niet waarom je hem aan mij stelt. Elders
antwoordt Bert Bakker. Consequentie van Bakker's stelling kan zijn dat de
FNV voorstelt dat politieke partijen niet meer voor rtv optreden gedurende
de weekends - omdat ze te veel afknabbelen van onze zo noodzakelijke
weekendrust, nodig voor het herstel van de arbeidskracht voor de komende
werkdagen (grapje).

Kortom, Bert Bakker raaskalt - het debat laat zich niet reguleren. Maar ja,
wat heb je ook aan een parlement waar links en rechts niet eens de
internationale definitie van "terreur" kent en daarvoor zelfs op de vingers
wordt getikt door een conservatieve jurist en minister van justitie.

hv,u
------