(Muijz-Meet) Re: Ge'mmer

Tue Oct 7 12:18:41 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 11:51 07-10-2003, Douwe Osinga wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Hi,

Dag Douwe,

>Ik heb geen idee waar dit over gaat. Het heeft er de schijn van
>dat het hier om een priveruzie gaat. Ik vraag me af wat de zin
>is van het cc'en van de d66 discussie groep.

Het betreft een conflict tussen een donateur en een ex-bestuurder
van een stichting. Het is in zoverre interessant voor de D66-
lijst, dat deze ex-bestuurder kandidaat-kamerlid is voor D66.
Uit het conflict blijkt op welke wijze dit kandidaat-kamerlid
denkt te moeten omgaan met onwelgevallige kritiek. Ook blijkt
uit de 'discussie', zoals die hier wordt gevoerd, in hoeverre
het kandidaat-kamerlid in staat is schriftelijke informatie te
verwerken en hier op bezonnen wijze op te reageren.

Zoals u heeft kunnen zien bedient het kandidaat-kamerlid in
kwestie zich van valse beschuldigingen en drogredeneringen,
en blijkt het kandidaat-kamerlid in kwestie niet in staat
zijn stellingname te onderbouwen, terwijl het kandidaat-
kamerlid in kwestie bovendien wegvlucht voor een aanbod om
de affaire door een externe deskundige te laten onderzoeken,
daarmee op zijn minst de verdenking op zich ladend dat hij
het in het conflict bij het verkeerde eind heeft.

Erik vdMb