Neuklust (Was:Re: Nepotisme in Opmeer)

Sat Oct 4 01:04:20 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 10:49 03-10-2003, Hein van Meeteren wrote:

>In dit land mag je neuken met wie je wil, en wanneer je wil,
>als je maar geen aantstoot geeft in het openbaar.

Zoals vrijwel elke bewering van Hein van Meeteren is deze
onjuist.

Ook als je geen aanstoot geeft in het openbaar mag je niet
met personen beneden een bepaalde leeftijd neuken, al wil
je het. Zo ook mag je niet neuken met iemand die dat niet
wil, ook al wil je het. Zo ook mag je niet neuken met
iemand die in onmacht verkeerd, ook al wil je het.

Jurist Van Meeteren zal zelf wel in staat zijn de betreffende
wetsartikelen er even bij te zoeken, neem ik aan.

(De rest van het betoog van Van Meeteren was overigens ook
onzin, maar daar is Henk van Lingen al op ingegaan.)

Erik vdMb