Motie Irak: HELP!!!

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Nov 19 19:14:46 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nog zes mensen, D66 leden, die de motie ondersteunen (toezeggingen) hebben me nog geen handtekening gestuurd. En aangezien ik de hele handel naar het partijbureu heb moeten sturen afgelopen maandag, en twee dagen opgesloten zat in een conferentoeoord,  kan ik niet meer zien wie dat zijn.

Door het hoogseizoen in mijn werk heb ik nauwelijks tijd voor deze administratie dus PLEASE..,..als je ondersteuner bent en nog NIET je handtekening hebt ingestuurd, doe het dan nu!!!
Ik heb tot zaterdagmorgen de tijd die handtekeningen in te leveren. Anders wordt de motie niet in behandeling genomen....

HvM
Prinsengracht ab 1115
1017JJ A'dam