Oranjes boos om actie Balkenende

Olav Lavell olavell at XS4ALL.NL
Fri Nov 14 23:09:30 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op vr 14-11-2003, om 22:25 schreef Dr. Marc-Alexander Fluks:

>  Ik, eerder:

>  Ai, daar zeg je zowat...
>
>  Enfin, de quintessens van m'n mailtje komt hopelijk wel over...

Je had het best goed gezien, laat je maar niet derailleren. Als ik het
mij goed herinner, maakte Wim Kan eigenlijk nooitechte satirische
grappen over de Japanse keizer. En daar hadden we het hier over -
satire.

Over de keizer werd hij toch vooral grimmig, dan was de humor even heel
ver te zoeken en ging hij over tot het uitspreken van zijn aanklacht.
Terecht, hoor, hoe persoonlijk getint ook.

Het voorbehoud is hier: als ik het mij goed herinner. Ik ben van een
iets latere generatie al heb ik wel een staartje van Kan meegekregen.

--
Met vriendelijke groet,
Olav.