Oranjes boos om actie Balkenende

Fri Nov 14 21:23:17 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik zal niet op het topic zelf ingaan (Balkenende/Donner zijn nu
 eenmaal volstrekt wereldvreemd) maar ik heb wel bij geruchte ver-
 nomen dat Maxima iets zou hebben met de Scientology Kerk.
 Is dat zo ? Als dat echt waar is (geen idee) dan lijkt me dat een
 serieuze zaak die aandacht verdiend. Elke grap is dan misplaatst.

 Overigens vind ik de grappen over Beatrix et al. niet om te prui-
 men; de quintessens van wat lollig zou zijn ontgaat me ten ene dele.
 Zo vind ik 'Spijkers met koppen' een wansmakelijk programma. Satire
 mag nooit ten koste gaan van iemand persoonlijk.

 Laten we eerlijk zijn: iemand die in de programma's van Wim Kan
 NIET genoemd werd, die werd pas echt afgezeken. (Oh wat mis ik die
 man). Werd men genoemd, dan was dat een erkenning dat men deugde.

 Maar dat toneelstuk over tante Trix lijkt me wel wat....