persbericht Irak

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Nov 13 10:49:14 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart Meerdink wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Walgelijk, moet ik dit nou zomaar aan me voorbij laten gaan? Soms denk
> ik, met wie zit ik samen in een partij. Volslagen losgeslagen van elk
> onderscheidingsvermogen.

Welk(e) onderscheid(en) bedoel je, Bart?

Vanuit het perspectief van de Irakees staan we (zeer)
waarschijnlijk aan de verkeerde kant. De tolerantie jegens
de Nederlanders moet eerder worden gezocht in; beter die,
dan de Amerikanen zelf. Hoe hard we hier ook mogen roepen of
denken dat onze intenties een andere zijn.

Henk Elegeert