rookverbod in de horeca

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Sat May 31 00:10:32 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

OK sorry, ik bedoelde 'het gaat *mij* slechts om....'

> op straat wordt deze overlast vooralsnog nog wel toegestaan
> hoewel er natuurlijk ook mensen de openlucht als werkplek hebben.
> dus dan is de vraag hoe lang het duurt tot men recht krijgt
> op een alcoholvrije werkplek
> (een beetje anti lobby zal ongewtwijfeld zo hebben aangetoond
> dat alcoholdampen schadelijk zijn voor de gezondheid)
> en daarna? koffie?

Is allemaal vergezocht en het geeft wat mij betreft goed aan hoe
onverschillig er in Nederland vaak nog over de overlast van roken - en
de gevaren van meeroken voor vooral zwangere vrouwen en babies - wordt
gedacht. Een vergelijking met de geur van een glas bier of een vers
bakkie koffie, jeez...

Gegroet,
Mark