rookverbod in de horeca

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri May 30 21:11:09 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz en Mark,

Om te beginnen moet je natuurlijk horeca maken met roken (het personeel wat
er gaat werken, weet dit) en zonder horeca. De roker zoekt zijn bruine (door
de teer en nicotine) kroeg en de gezonde drinker zijn witte kroeg. Alle
kroegen opdelen in half/ half of eenderde/tweederde is flauwekul. Wel is het
mij opgevallen, dat ik nu twee jaar niet meer rook, na dertig jaar het roken
en het drinken van een glas bier tot volle tevredenheid gecombineerd te
hebben en sindsdien eigenlijk ook nauwelijks meer in mijn bruine stamkroeg
geweest ben. Er moet een samenhang zijn! En nu Barry White niet meer is,
hoef ik zijn donkere stem ook niet meer te imiteren.

Groet,

Tjerk