rookverbod in de horeca

fert 6565 fert6565 at HOTMAIL.COM
Fri May 30 11:50:00 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik geef je op een brieffie dat het er uiteindelijk niet door komt.
Inderdaad zoals martin al aangaf er komen ook talloze ontduikingmanieren.
Als
we het hebben over de verdere amerikanisering van Nederland dan is dit toch
één van de meest
in het oog springende voorbeelden, maar we gaan de fout maken dat de
Nederlandse Cultuur
toch iets anders in elkaar steekt. Amerikanen zijn van jongsaf aan
opgegroeid met waarden die
al dan niet met harde hand nageleefd dienen te worden (of civiel, bij het
minst of geringste een advocaat aan je kont hangende)
Nederland zal niet anders reageren als "Wat een absurde betutteling !"
Niet -rokers moeten er zelfs keihard om lachen.
 En dan nog ook suggereren dat je dat kan en gaat handhaven Ha Ha ,
popconcerten met rookverboden hahaha, coffeeshops......
ha ha ha. Ik lach echt om om al die onzin, wil je niet in rook zitten ? Heel
simpel ga niet naar of werk niet in een café
of ga er naar één waar niet gerookt mag worden. Maar gek he daar zijn er
weinig van terwijl je
die nu zo mag beginnen. Daar is dus zeer weinig vraag naar
Door het hoge methaan gehalte is een scheet bij hoge concentraties ook
slecht voor je gezondheid, ik roep het CDA op
om ook deze overlast te beperken en een algeheel verbod op flatuleren in
elkaars nabijheid uit te vaardigen opdat
alle christelijke normpjes tot uiting moge komen in ons door de schepper
aangereikte wetsartikelen. Wegwezen!!!

mvg, louis de wit