rookverbod in de horeca

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Fri May 30 02:26:19 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad belachelijk dat het ook voor coffeeshops gaat gelden, omdat
het in die business juist om het roken gaat. Als je daar dus naar toe
gaat, ga je voor het roken. En als je daar gaat werken, is het juist je
functie om rokers te bedienen en informeren. Lijkt me dus logisch dat
daar een uitzondering voor gemaakt moet worden. Maar goed, we zitten
sinds deze week in een kabinet met het CDA, en die hebben nou eenmaal op
bijna alle onderwerpen een andere agenda dan wij :-(
Die zien hierin vast een uitgelezen kans om de coffeeshops onderuit te
schoffelen.

Groeten,
Mark