Bewindspersonen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue May 27 10:51:53 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Kees,

Ik ben het geheel met je eens. Ik wil er aan toevoegen: Brinkhorst heeft
tenminste een serieuze post. De Graaf zal wel net zo gaan zwabberen en
babbelen als Van Boxtel destijds - lieden zonder personality. En nu maar
hopen dat door de invloed van B de negatieve impact van DG op het beeld
rond D66 teniet wordt gedaan.

Verder refereer ik aan Tjerk Jouwstra: je stem op D66 blijkt achteraf een
stem op een rechtse regering. Onverwacht en onverkwikkelijk.

Vanuit de onderduik der schaamte,

HV te U.