Waterschapsverkiezingen STEM Liberaal STEM Kalhorn

Laurens Kalhorn uomo_universale at HOTMAIL.COM
Wed May 21 22:17:28 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat je me nooit heb zien posten, klopt niet. Ik heb tot nu toe één keer gepost. Ik ben zo'n slapende lijster.
Desalniettemin ben ik ook pas een maandje lid van de lijst!

Maar oké wie durft?:
stelling:

"Wie betaalt, die bepaalt.
Als je waterschapsbelastingen betaalt, dan mag je ook meebepalen, d.m.v. vertegenwoordiging, wat er met je geld gebeurt!"

Laurens Kalhorn
www.kalhorn.nl