Motie voor congres - graag steun

Michiel D66 mrsch002 at PLANET.NL
Tue May 20 22:11:44 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ellen,

Constantijn heeft al een reglementair antwoord gegeven, en ik kan het
beamen. Het LB heeft gee invloed op de beoordeling van de reglementaire
correctheidheid van moties. Ik moet bekennen dat het een beginnersfout ven
me is geweest: ik had veel nadrukkelijker moeten inspelen op
regeringsdeelname en daar rechtstreeks aan gekoppelde acties.

Er staat twee vormen van troost tegenover: hij zou hoogstwaarschijnlijk
worden overgenomen door het bestuur en Pechtold heeft meerdere malen
verklaard op het congres dat de vernieuwingsagenda door gaat. Als we nog
achter de motie staan in oktober dan dienen we hem dan weer in.

Kortom niet opzeggen!

Michiel