Achter de fractie!

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Tue May 20 01:12:38 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 00:38 20-05-2003, Jasper Diekema wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Nou, daar ben ik het niet mee eens.

Dat verbaast mij niet.

Ik heb je hier op de lijst leren kennen als een beminnelijk maar ook
tamelijk naief mens.

>Er zijn best wel wat punten die we uit onze inhoud hebben weten te
>halen..

*Gedeeltelijk* hebben weten binnen te halen, bedoel je. Bovendien zijn
het punten die er niet werkelijk toe doen, of waarvan het zeer
twijfelachtig is of ze daadwerkelijk zullen worden verzilverd.

>En we hebben ook nog leden hoor??

Nog wel ja.
Ook niet zo heel veel hoor Jasper.

Nou.. Ik geloof dat er de laatste tijd best wel wat leden zijn
bijgekomen, als ik het LS zo heb gehoord. Er zullen best leden weg gaan,
maar ook leden lid worden.

>De partij draait niet alleen om de fractie.

Inderdaad. Met name draait een partij om *kiezers*.

Ik ben nog geen D66-kiezer tegen gekomen die zich heeft voorgenomen weer
op D66 te gaan stemmen. Iedereen die ik spreek voelt zich grotelijks
belazerd. En terecht natuurlijk.

Tja, ik zal wel naief zijn maar als ik de laatste peilingen zag stonden
we op winst. En ik heb ook wel mensen gehoord die juist op ons gingen
stemmen, omdat we eindelijk eens een duidelijke keuze gemaakt hebben
i.p.v de laffe middenweg te kiezen...

Jasper