Achter de fractie!

Tue May 20 00:55:06 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 00:38 20-05-2003, Jasper Diekema wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Nou, daar ben ik het niet mee eens.

Dat verbaast mij niet.

Ik heb je hier op de lijst leren kennen als een beminnelijk
maar ook tamelijk naief mens.

>Er zijn best wel wat punten die we uit onze inhoud hebben weten
>te halen..

*Gedeeltelijk* hebben weten binnen te halen, bedoel je.
Bovendien zijn het punten die er niet werkelijk toe doen,
of waarvan het zeer twijfelachtig is of ze daadwerkelijk
zullen worden verzilverd.

>En we hebben ook nog leden hoor??

Nog wel ja.
Ook niet zo heel veel hoor Jasper.

>De partij draait niet alleen om de fractie.

Inderdaad. Met name draait een partij om *kiezers*.

Ik ben nog geen D66-kiezer tegen gekomen die zich heeft
voorgenomen weer op D66 te gaan stemmen.
Iedereen die ik spreek voelt zich grotelijks belazerd.
En terecht natuurlijk.

Erik vdMb