Achter de fractie!

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Tue May 20 00:30:41 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Uhm Henk,

Hoe bedoel je deze bijdrage, of zijn ze in Utrecht altijd zo
offensief??:)
Ik dacht dat ze in ze in utrecht de verdediging de best aanval vinden??

Overigens ben ik het met iedereen eens, dat we lang en breed kunnen
lullen over een taktische zet of vernieuwing of etcetera!! Maar de
inhoud moet pertinent voorop blijven staan de komende vier jaar.

Jasper...