hernieuwde start D66 (was einde D66)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun May 18 11:54:58 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Grappig,

Hier wordt onderscheid gemaakt tussen oude garde en niet genoemde jonge
honden. Ik constateer dat de jonge honden regeergeil en carriebelust zijn.
Geen goede basis voor vernieuwing, lijkt mij. Ik denk toch dat je beter
kunt mikken over vernieuwing. En die loopt groot gevaar nu een ideologische
bevriezing plaatsgrijpt vanuit de behoefte om de meeregeerders te dekken
door dik en dun. Dat zag je onder Paars, dat zie je in gemeentes met
D66-wethouders. De dood in de pot.

Grappig dat de jonge honden dat niet durven zien. Zo krijg je een herhaling
van zetten, het tegengestelde van vooruitgang.

Henk Vreekamp, Utrecht.