Motie [subjectregel was oorspronkelijk leeg]

Wed May 14 09:48:17 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 John Wijsmuller <j.wijsmuller at MYREALBOX.COM>:
>Voor het 77-e congres van D66 op zondag 18 of 25 mei 2003 te resp. Rotterdam
>of Tilburg vraag ik uw steun voor de volgende actuele politieke motie:
>"Wij verzoeken de Tweede Kamerfractie, het houden van een referendum in
>Nederland over de Europese grondwet, als voorwaarde te stellen voor een
>coalitie van D66 met CDA en VVD."

 Is enige onderbouwing niet gewenst ? Of gaat het er alleen maar om om
 een motie in te dienen die de fractie wel naast zich neer moet leggen
 wil men met CDA en VVD verder ?

 In het laaste geval vind ik het wel aardig. Maar als je de motie niet
 vooraf laat gaan door je overwegingen, dan maakt ze natuurlijk geen
 enkele kans...

>naam:                   John Wijsmuller
>lidmaatschapsnummer:    51225

 M'n hemel, zitten we al zo hoog ? Ik heb nummer 2771 (werd dan ook
 al als jong broekkie lid in 1972).

 Marc Fluks