Veiligheidsplan D66 -> Mijn voorstel

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue May 13 07:51:22 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Cees,

Je verhaal klopt niet helemaal. Die (schuldbewuste) aanrander had nog het
ouderwetse idee dat de politie komt als je belt. Feit is dat je voor de
vaststelling van de prioriteiten toch wel eerst moet uitleggen dat je echt
wordt aangerand etc. Dus, die meisjes hebben gewoon stom geluk gehad met
het type aanrander, die telefoon is in zoverre slechts bijzaak (maar niet
onbelangrijk natuurlijk). Overigens denk ik niet dat je in zulke situaties
in staat bent een telefoonfoto te maken, dus...

Henk Vreekamp, Utrecht.